Kukkia

 Kuva: Pixabay

 Moi pitkästä aikaa! Q&A on luonnosteilla, kiitos kysymyksistä! Nyt lyhyt tarinanpätkä, toivottavasti tykkäät!


Astelin kukkakedolla. Todella kauniilla sellaisella. En ollut koskaan nähnyt mitään niin upeaa, edes Suomessa. Olimme nyt matkalla Espanjassa. Lämpötila oli yli +40, mutta se ei minua haitannut. Olinhan nyt maailman kauneimmalla kukkakedolla. Nimeni on Molly. Olen odottanut tämän kukkakedon näkemistä jo kaksi kuukautta, kun varasimme lentoliput Espanjaan. Olin nähnyt tästä paljon kuvia, mutta en osannut kuvitellakaan, että täällä olisi näin kaunista! Kedolla tuoksui ihanalta kukilta. 

Ja aurinko paistoi. 

Kommentit

  1. Ihana! Mä olen myös käynyt Espaniassa ja nähnyt ihanan kukkakedon🌻

    VastaaPoista
  2. Oho, aika sattuma! Ja anteeksi, kun oli vähän lyhyt tarina.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Heiheihei! Aiotko kommentoida? Tai edes vaivautua kommentoimaan? Kiitos tosi paljon, jos aiot! <3 Arvostan jokaista kommenttia, oli se pitkä tai lyhyt, yksi sydän tai kunnon romaani. En haluaisi kuitenkaan tänne epäasiallisia kommentteja, joten ilmaisethan negatiivisen palautteen ystävällisenä 💜 Olet ihana, vaikka et kommentoisikaan! :)

Suosituimpia postauksia:

Pilalla

Tiedotus & kuulumisia

Kauniita sanoja & nimiä