Pilalla

 Kuva: Pixabay


Moiksuli! Tämä postaus on tarinanpätkä. Toivottavasti tykkäät! PS. Tämä on 9. postaus tässä blogissa! 


Rakas päiväkirja….. se meni pilalle. Minä kerron sinulle kaiken. No, kun tänään olin luisteluesityksessä, eräs piruetti meni PILALLE. Olin harjoitellut sitä niin pitkään, ja niin se sitten meni PILALLE. Minua jännitti, mutta ajattelin, että se menee hyvin. Mutta ei mennyt. Olen hyvin pettynyt itseeni, ja haluan pois. Rakas päiväkirja, voisitko imaista minut sisääsi? Olisin siellä turvassa. Mutta huomenna KAIKKI nauravat minulle. Jopa kaverini. Luisteluesityksen yleisössä oli monen monta ihmistä. Ja he kaikki näkivät, kuinka minulla meni PILALLE. Ja tietysti sen piti tapahtua juuri minulle. 

13.7.2022

Kommentit

  1. Tämä on samaistuttava teksti, on aina ärsyttävää jos joku tärkeä asia menee pilalle. Vielä jos sitä on paljon harjoitellut. :/ Tämä siis kuvaa hyvin sitä tunnetta, joka tulee kun epäonnistuu jossain asiassa, mutta sinä olet onnistunut tässä! :) Tuo fontti on kiva, siitä tulee mieleen oikeasti päiväkirjan teksti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kommentti, Vilja! Joo, halusin jostain syystä tehdä nyt tälläisen ”huonon” tarinanpätkän, koska miksipä ei!

      Poista
  2. Aah, niin ihana tarina! On ärsyttävää kun jokin asia menee pieleen! Ja muutes, blogisi on ihana! Jos haluat käydä minun blogissani niin tässä linkki: https://kisuntarinat.blogaaja.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Heiheihei! Aiotko kommentoida? Tai edes vaivautua kommentoimaan? Kiitos tosi paljon, jos aiot! <3 Arvostan jokaista kommenttia, oli se pitkä tai lyhyt, yksi sydän tai kunnon romaani. En haluaisi kuitenkaan tänne epäasiallisia kommentteja, joten ilmaisethan negatiivisen palautteen ystävällisenä 💜 Olet ihana, vaikka et kommentoisikaan! :)

Suosituimpia postauksia:

Kauniita sanoja & nimiä

Tiedotus & kuulumisia