10 faktaa itsestäni - 1000 näyttökerran spesiaali

 Kuva: Prisma

 Moiksuli! En voi uskoa tätä - Hertan Kauniilla sanoilla on jo 1000 näyttökertaa! Sen kunniaksi aionkin tehdä spesiaalin, jonka aiheena on 10 faktaa minusta. Mutta postauksen pariin! 

PS. Tällä hetkellä sivulla on jo varmaan 1300 näyttökertaa, mutta huomasin sen tuhannen vasta nyt :)

Toisen blogini löydät tästä.


1. Minut löytää myös Testimadosta. Tämänhetkinen nimeni on 🌿Saniaistähti⭐️_Warriot Cats💙, mutta aiempia nimiä olivat Sateenkaari_tähdenlento, 🇺🇦Timantti_pupu🇺🇦, ja ✨KultainenTimantti💎. Olen tehnyt testejä tageihin #sateenkaari_tähdenlento ja #timanttiset_testit. Olen nyt tauolla Testiksestä. 


2. Kirjoitin ennen tarinablogin perustamista Puhelin-appiin tarinoita. Kyllä, se on outoa, mutta niin on tapahtunut! En enää kirjoittele sinne aktiivisesti, mutta satunnaisesti kyllä. iPhonella on Puhelin -appi, jossa jokaisessa yhteystiedossa on oma ”Muistiinpanot” -kohta. Kirjoitin siihen tarinoita! 


3. Lempieläimeni ovat koira ja pupu. Ne ovat vain niin ihania eläimiä! Kun olin pienempi, meillä oli myös oma koira. Se oli labradorinnoutaja, jonka nimi oli Martta. Haaveilen myös omasta pupusta. Kissatkin ovat mielestäni ihania eläimiä. 



4. Lempivärini on pinkki. Se on vain niin ihana väri! En tiedä, mikä siinä viehättää, mutta hieno se on! 



5. Minulla ei ole suurta perhettä. Perheeseeni kuuluu äiti, iskä ja pikkusisko. Hän on 7-vuotias ja menee nyt ekalle luokalle. Minä taidan olla perheestämme kirjoitusintoisin! 



6. Rakastan kirjoittamista! Joo, kaikki varmasti tietävät sen, mutta pakko se on mainita! Pidän siitä, että voin kirjoittaa ja julkaistakin niitä! Ja myös ihanaa on saada niistä palautetta. 

 
7. Lempipehmoni on tämän postauksen kuvassa. Mulla ei taida olla siitä mitään sanottavaa xD. 



 8. Synttärini ovat 23.7. Olen syntynyt vuonna 2013. 


9. Menen kolmannelle luokalle. Olen varmaan nuorin täällä TB-yhteisössä xd

 
10. Blogin pitämiseen olen nyt koukuttunut! Joo, se on outoa, että saatan julkaista joka päivä postauksia, mutta en vain malta olla julkaisematta niitä! 


Kommentit

Suosituimpia postauksia:

Pilalla

Tiedotus & kuulumisia

Kauniita sanoja & nimiä